Veel uit voorraad leverbaar
Voordelige bezorging of afhaal
Voor de professional en particulier
Verkoopadvies? 0548 - 201013

Klantenservice

 

Welkom bij de klantenservice van Houthandel Salland. U kunt ons bereiken via:

Tel: 0548-201013
E-mail: info@houthandelsalland.nl

 

OPENINGSTIJDEN

De openingstijden van onze telefonische helpdesk zijn:

Maandag: 8:00-17:00 uur | 12:00 – 13:00 GESLOTEN
Dinsdag:
8:00-17:00 uur | 12:00 – 13:00 GESLOTEN
Woensdag:
8:00-17:00 uur | 12:00 – 13:00 GESLOTEN
Donderdag: 8:00-17:00 uur | 12:00 – 13:00 GESLOTEN
Vrijdag: 8:00-17:00 uur | 12:00 – 13:00 GESLOTEN
Zaterdag: 8:00-16:00 uur | 12:00 – 13:00 GESLOTEN

Let op! Tussen 12:00 en 13:00 uur is onze klantenservice ivm lunchpauze gesloten.

 


 

Veelgestelde vragen

 

– Bestelling

Er ontbreekt iets in mijn bestelling?

Neem via e-mail contact met ons op met vermelding van uw ordernummer. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Ik heb al besteld maar heb artikelen vergeten of wil mijn bestelling aanpassen?

Neem even contact met ons op via e-mail. Wij kijken dan gezamenlijk even wat er mogelijk is.

Ik heb al besteld en ben iets vergeten. Moet ik nogmaals verzendkosten betalen?

Wanneer uw bestelling nog niet verzonden is kunt u nog extra artikelen mee bestellen wanneer deze op voorraad zijn. Bij voorkeur kunt u het beste even telefonisch contact met ons opnemen.

Ik ben niet tevreden over het geleverde artikel. Wat nu?

Neem via e-mail contact met ons op met vermelding van uw ordernummer en uw klacht. Dan gaan we een oplossing bedenken.

Ik wil bestellen, kan ik ook naderhand betalen?

Als u bekend bent in ons klantenbestand, dan is dit mogelijk. Wel dient u na de bestelling ons factuur binnen 14 dagen te betalen.

 

– Levering

Kan ik mijn bestelling afhalen?

U kunt uw bestelling ook afhalen. Wanneer u uw bestelling plaatst krijgt u een keuze uit tijdvakken. De door u gekozen tijdvak wordt uw afhaaltijd! Probeer aan deze afhaaltijden te voldoen.

Waar kan ik mijn bestelling afhalen?
Beukvenne 3, 8112 BA Nieuw Heeten
Waar vindt de levering plaats?

De levering geschiedt op de verharde weg, naast de aanhanger met hydraulische kraan.

Hoe laat komen jullie op de leverdag?

Hoe laat we precies komen, laten we u een half uur van te voren weten. Onze chauffeurs hebben meerdere adressen en moeten rekening houden met het dagelijkse verkeer, vandaar dat de levertijd altijd een indicatie is.

Leveren jullie in heel Nederland?

Ja, wij leveren in heel Nederland.

Wat zijn de bezorgkosten?

Bekijk onze tarievenkaart HIER.

 

– Korting

Kan ik een korting krijgen?

Als zakelijke groot verbruiker kunt u bij ons een account aanmaken. Dit account kun u aanmaken via onze webshop. Via dit account kunt u als groot verbruiker korting krijgen. Hiervoor dient u contact met ons op te nemen. Zodat wij u in een kortingsgroep kunnen plaatsen.

 

– Hout

Kunnen jullie mijn hout op maat zagen?

Wij zagen geen hout op maat. Ons hout wordt in vaste lengtes en breedtes gezaagd. Bij ons vindt je dus alleen hout wat in vaste maten te verkrijgen is.

Wat is fijnbezaagd hout?

Het hout is netjes gezaagd, nagenoeg maatvast, maar kan nog wel kleine splinters vertonen. Het kan enkele millimeters afwijken van maat.

Wat is geschaafd hout?

Het hout is vlak of glad geschaafd en vertoont geen splinters.

 

– Retourneren

Ik wil hout of een ander product retourneren, hoe werkt dat?

Tot 14 dagen na het ontvangen van uw bestelling heeft u het recht om de bestelling zonder opgaaf van reden te annuleren. Daarna krijgt u nog eens 14 dagen de tijd om de bestelling retourneren. Gezien de aard van onze producten halen wij de zending, in samenspraak met u, weer op. De kosten die gemaakt worden om de zending weer op te halen komen voor rekening van degene die het product besteld heeft.

Wanneer u gebruikt maakt van het herroepingsrecht wordt verwacht dat de betreffende producten redelijkerwijze mogelijk in originele staat en indien van toepassing, in de originele verpakking geretourneerd wordt. Vervolgens zullen wij het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen terugstorten op uw rekening mits het product aan bovenstaande eisen voldoet.

Om gebruik te maken van uw herroeppingsrecht dient u eerst contact met ons op te nemen via de mail.

Ik ben ontevreden over jullie service of het hout, wat kan ik doen?

Houthandel Salland heeft service erg hoog in het vaandel staan. Wij proberen altijd de beste service te verlenen aan onze klanten. Desalniettemin kan er natuurlijk wat fout gaan.

Mocht er zich zo een situatie voordoen dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen, u kunt ons contactformulier invullen of telefonisch contact met ons opnemen. Wij zullen er altijd alles aan doen om onze klanten tevreden te stemmen met onze service en ons hout.