Elke zaterdag geopend: 08:00 - 16:00 uur
Elke zaterdag geopend: 08:00 - 16:00 uur
Veel uit voorraad leverbaar
Voordelige bezorging of afhaal
Voor de professional en particulier
Verkoopadvies? 0548 - 201013

Klantenservice

 

Welkom bij de klantenservice van Houthandel Salland. U kunt ons bereiken via:

Tel: 0548-201013
E-mail: info@houthandelsalland.nl

 

OPENINGSTIJDEN

De openingstijden van onze telefonische helpdesk zijn:

Maandag: Gesloten
Dinsdag:
8:00-17:00 uur | 12:00 – 13:00 GESLOTEN
Woensdag:
8:00-17:00 uur | 12:00 – 13:00 GESLOTEN
Donderdag: 8:00-17:00 uur | 12:00 – 13:00 GESLOTEN
Vrijdag: 8:00-17:00 uur | 12:00 – 13:00 GESLOTEN
Zaterdag: 8:00-16:00 uur | 12:00 – 13:00 GESLOTEN

Let op! Tussen 12:00 en 13:00 uur is onze klantenservice ivm lunchpauze gesloten.

 


 

Veelgestelde vragen

 

– Bestelling

Er ontbreekt iets in mijn bestelling?

Neem via e-mail contact met ons op met vermelding van uw ordernummer. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Ik heb al besteld maar ben artikelen vergeten of wil mijn bestelling aanpassen?

Neem even contact met ons op via e-mail. Wij kijken dan gezamenlijk even naar wat er mogelijk is.

Ik heb al besteld en ben iets vergeten. Moet ik nogmaals verzendkosten betalen?

Wanneer uw bestelling nog niet verzonden is kunt u nog extra artikelen mee bestellen wanneer deze op voorraad zijn. Bij voorkeur kunt u het beste even telefonisch contact met ons opnemen.

Ik ben niet tevreden over het geleverde artikel. Wat nu?

Neem via e-mail contact met ons op met vermelding van uw ordernummer en uw klacht. Dan gaan we samen een oplossing bedenken.

Ik wil bestellen, kan ik ook naderhand betalen?

Dit is enkel mogelijk voor zakelijke klanten die bij ons bekend zijn in ons klantenbestand. Wel dient u na de bestelling de factuur binnen 14 dagen te voldoen.

 

– Levering & hout afhalen. 

Kan ik mijn bestelling afhalen?

U kunt uw bestelling ook afhalen. Wanneer u uw bestelling plaatst krijgt u een keuze uit tijdvakken. De door u gekozen tijdvak wordt uw afhaaltijd! Probeer aan deze afhaaltijden te voldoen.

Kan ik ook hout afhalen zonder bestelling? 

Jazeker kan dat! U bent van harte welkom bij ons op de houtwerf tijdens onze openingsuren.

Waar kan ik mijn bestelling afhalen?

Beukvenne 3, 8112 BA Nieuw Heeten

Waar vindt de levering plaats?

De levering geschiedt op de verharde weg, naast de aanhanger met hydraulische kraan.

Hoe laat komen jullie op de leverdag?

Hoe laat we precies komen, laten we u een +- half uur van te voren weten. Onze chauffeurs hebben meerdere adressen en moeten rekening houden met het dagelijkse verkeer, vandaar dat de levertijd altijd een indicatie is.

Leveren jullie in heel Nederland?

Ja, wij leveren in heel Nederland.

Wat zijn de bezorgkosten?

Bekijk onze tarievenkaart HIER.

 

– Korting

Kan ik een korting krijgen?

Als zakelijke klant kunt u zich registreren op onze webshop,  hierna heeft u een persoonlijk account op onze webshop. Na inloggen in dit account vindt u hier uw persoonlijk afgestemde prijzen. Wanneer u zich geregistreerd heeft kunt u het beste even contact opnemen met ons zodat wij u account kunnen activeren, doorgaans gebeurd dit binnen 5 werkdagen.

– Hout

Kunnen jullie mijn hout op maat zagen?

Wij kunnen in overleg en tegen meerprijs ook hout op maat zagen,  Wij kunnen afkorten, op breedte zagen maar ook andere kopmaten balkhout zagen.

Wat is fijnbezaagd hout?

Het hout is netjes gezaagd, nagenoeg maatvast, maar kan nog wel kleine splinters vertonen. Het kan enkele millimeters afwijken van maat. De zaagstrepen van de zaag zijn nog zichtbaar in het hout. Ons fijn bezaagde hout is nauwkeurig op maat gezaagd en ruwer dan geschaafd materiaal. Dit houdt in dat onze planken, balken of regels allemaal een ruw oppervlakte hebben waarbij de kans op splinters aanwezig is. Onze fijn bezaagde materialen worden allemaal met een lintzaag gezaagd en hebben afhankelijk van verschillende omstandigheden een andere oppervlakte structuur. Dit is namelijk afhankelijk van de verschillende bewerkingen en hoe scherp de zaag op dat moment is. Het kan dus soms voorkomen dat de ene plank, balk of regel ruwer is dan de andere. Hierop worden onze materialen niet uit gesorteerd.

Wat is geschaafd hout?

Het hout is vlak en glad geschaafd en vertoont geen splinters, Let op dat ruwe plekken, randen of schaafbewegingen niet altijd voorkomen kunnen worden, dit is bij te werken door het hout licht te schuren.

 

– Retourneren

Ik wil hout of een ander product retourneren, hoe werkt dat?

herroeppingsrecht houtmaterialen. 

Tot 14 dagen na het ontvangen van uw bestelling heeft u het recht om de bestelling zonder opgaaf van reden te annuleren. Dit geld enkel voor voorraad artikelen en niet voor maatwerk artikelen.  Daarna krijgt u nog eens 14 dagen de tijd om de bestelling retourneren.  Wij halen de zending, in samenspraak met u, weer op of u komt deze langsbrengen.  De kosten die eventueel gemaakt worden om de zending weer op te halen komen voor rekening van degene die het product besteld heeft.

Wanneer u gebruikt maakt van het herroepingsrecht wordt verwacht dat de betreffende producten redelijkerwijze in originele staat en indien van toepassing, in de originele verpakking geretourneerd wordt. Vervolgens zullen wij het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen terugstorten op uw rekening mits het product aan bovenstaande eisen voldoet.

herroeppingsrecht maatwerk & maatwerk producten. 

Als de order speciaal voor u op maat gezaagd is kunt u deze helaas niet retourneren, denk hierbij aan afgekort op maat of gezaagd in specifieke lengte/kop maten. Daarnaast biedt Houthandel Salland een aantal producten die tevens vallen onder maatwerk, deze producten kunnen NIET retour na order. De order kan enkel geannuleerd worden zodra deze nog niet is opgenomen in onze productie. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Hieronder een opsomming van onze maatwerk producten die NIET geretourneerd kunnen worden.

  • Eiken & Douglas landhekken.
  • EPDM dak pakketten.
  • Douglas deuren.
  • Douglas ramen.
  • Kastanje hekwerk verkocht per M1.

Om gebruik te maken van uw herroeppingsrecht dient u eerst contact met ons op te nemen via de mail.

Ik ben ontevreden over jullie service of het hout, wat kan ik doen?

Houthandel Salland heeft service erg hoog in het vaandel staan. Wij proberen altijd de beste service te verlenen aan onze klanten. Desalniettemin kan er natuurlijk wat fout gaan. Mocht er zich zo een situatie voordoen dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen, u kunt ons contactformulier invullen of telefonisch contact met ons opnemen. Wij zullen er altijd alles aan doen om onze klanten tevreden te stemmen met onze service en ons hout.